ثبت رکورد جدید مصرف گاز در استان آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۲۶۹۶
ثبت رکورد جدید مصرف گاز در استان آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت گاز‌ استان آذربایجان ‌غربی گفت: مصرف گاز در استان طی پاییز امسال، ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی امسال در مجموع یک میلیارد و ۸۶۹ میلیون مترمکعب گاز در استان به مصرف رسیده که حاکی از افزایش ۵ درصدی نسبت به پاییز سال گذشته است.

به گفته شیخی، در پاییز سال ۹۹، در مجموع یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده بود.

وی همچنین با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا انتهای پاییز، ۴ میلیارد و ۵۶۹ میلیون مترمکعب گاز در استان به مصرف رسیده، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی یادآور شد: سال گذشته در همین بازه زمانی، در مجموع ۴ میلیارد و ۴۰۴ میلیون مترمکعب گاز به مصرف رسیده بود.

وی بیشترین میزان مصرف گاز در این مدت را مربوط به روز ۱۴ آذرماه امسال دانست و افزود: طی این روز 29.1 میلیون مترمکعب گاز توسط هم استانی‌ها مصرف شد که یک رکورد تازه محسوب می‌شود.

شیخی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف گاز در کل سال گذشته حتی با لحاظ فصل زمستان 27.7 میلیون مترمکعب بوده است، تاکید کرد: رکورد امسال در فصل پاییز زده شده که حاکی از مصرف بیش از اندازه گاز در بخش خانگی و تجاری است، لذا ضروری است مردم برای پایداری مستمر جریان گاز، نکات لازم را در خصوص مصرف بهینه این انرژی رعایت کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز