رئیس هیئت تیراندازی با کمان البرز: از حیث تعداد ملی پوش جزء ۵ استان برتر کشور هستیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۳۵۰۳
رئیس هیئت تیراندازی با کمان البرز: از حیث تعداد ملی پوش جزء ۵ استان برتر کشور هستیم
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز با بیان اینکه از حیث تعداد ملی پوش در جمع 5 استان برتر کشور هستیم گفت: هزینه های بالای تیروکمان مانع حضور استعدادها در بعد حرفه ای ورزش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، امید نجاری اظهار کرد: درحال حاضر فعالیت های آموزشی این هیئت ورزشی با محوریت پایگاه تیراندازی مجموعه شریعتی کرج در حال پیگیری است و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آن می شود.

وی افزود: در آموزش های پایه و عمومی شاهد حضور طیف وسیعی از نوجوانان و جوانان هستیم اما متاسفانه به دلیل هزینه های بالای تجهیزات و ادوات این ورزش شاهد ریزش بسیاری از آنها هستیم و عملا تعداد اندکی وارد بخش حرفه ای می شوند.

نجاری به حضور 4 البرزی در مرحله نهایی تیم ملی تیراندازی کامپوند زنان و مردان اشاره کرد و گفت: امید بسیاری داریم تا از این جمع نمایندگانی در بازی های آسیایی و کاپ آسیا داشته باشیم.

متولی تیراندازی استان البرز تصریح کرد: البرز از حیث تعداد ملی پوش در حال حاضر در جمع 5 استان برتر کشور است اما این ظرفیت و توان را دارد تا نفرات بیشتری در تیم های ملی رده های سنی داشته باشد و خود را به جمع 3 استان برتر کشور برساند.

وی در پایان به مهمترین برنامه های هیئت تیراندازی استان البرز تا پایان سال اشاره کرد و گفت: برگزاری یک دوره مسابقات گرامیداشت دهه فجر و میزبانی از اردوی تیم ملی کمان سنتی شاخص ترین برنامه های ما تا پایان سال است که امیدوارم موفق به انجام آنها شویم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز