انهدام باند سارقان مسلح در لرستان

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۳۸۴۱
انهدام باند سارقان مسلح در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان مسلح و کشف 31 فقره انواع سرقت در لرستان خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  سردار"یحیی الهی" در این باره، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله های جاده ای، احشام، طلاجات و غیره در سطح استان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران با تشکیل تیم های ویژه و با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی 8 نفر از اعضای باند سارقان مسلح را در سطح استان شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی  لرستان، گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 31 فقره انواع سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک هزار و 200 قلم انواع اجناس مسروقه شامل، لوازم خانگی، مغازه، خودرویی، کابل های برق و مخابراتی، 3 دستگاه سواری و یک تیغه خشاب کلاش، 13تیرجنگی، یک رشته دست بند، یک قوطی افشانه و یک تیغه قمه که در سرقت ها از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

سردارالهی در پایان، به اشاره به اینکه ایجاد نا امنی خط قرمز پلیس است و این فرماندهی با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می کند به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده افراد و خودرو های مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز