مصدومیت بازیکنان و نبود زمین تمرین به شدت آزارمان می‌دهد

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۴۲۰۹
مصدومیت بازیکنان و نبود زمین تمرین به شدت آزارمان می‌دهد
مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز با اشاره به مشکلات این روزهای تیمش در کوران لیگ دو گفت: مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی و نبود زمین تمرین مناسب و باکیفیت به یک معضل جدی برای تیم تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حمید کریمی اظهار کرد: روز سه شنبه بازی سختی مقابل تیم آماده و مدعی شهید اورکی اسلامشهر داریم  و امیدوارم بتوانیم پس از چند هفته به روند تساوی ها پایان دهیم و در خانه پیروز میدان باشیم.

وی افزود: متاسفانه در بازی های اخیر کادر فنی از برخی بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار به دلیل مصدومیت محروم بوده و همین مساله کار را با دشواری روبرو کرده است.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر نیز 5 بازیکن تیم مصدوم هستند و قطعا به بازی مقابل نماینده اسلامشهر نمی رسند گفت: با این حال سایر بازیکنان با غیرت وتعصبی مثال‌زدنی تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته اند.

مدیر باشگاه شهدای رزکان نبود زمین تمرین مناسب را دیگر مشکل تیمش در این روزها عنوان کرد و گفت: متاسفانه زمین اصلی باشگاه زیر کشت رفته و از دیگر سو نبود زمین تمرین مناسب ما را با چالشی جدی روبرو کرده است.

وی اضافه کرد: جای ثابتی برای تمرین نداریم و بعضا در چمن مصنوعی تمرین می کنیم که همین مساله عاملی تشدید کننده برای مصدومیت بازیکنان به شمار می رود.

کریمی در پایان گفت: علیرغم همه مشکلات موجود تمام توان خود را به کارگرفته ایم تا نماینده خوبی برای البرز باشیم و در حد نام وعیار این استان کسب نتیجه کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز