تجلیل از خیرین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۴۴۴۶
تجلیل از خیرین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی
با حضور معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی، مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی، مدیر کل دفتر نگهدار راه های فرعی و روستایی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، رئیس هیات مدیره انجمن،مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری از خیرین راهسازی حوزه راه روستایی آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، با حضور معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی،  مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی، مدیر کل دفتر نگهدار راه های فرعی و روستایی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، رئیس هیات مدیره انجمن،مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری از خیرین راهسازی حوزه راه روستایی آذربایجان غربی تجلیل شد.

حاج میرزا نبی زاده، چیا قادر زاده و صلاح مام رمضانی خیرین سازنده‌راههای روستایی در شهرستان های ارومیه و مهاباد هستند که در این نشست مورد تجلیل ‌و‌تقدیر  قرار گرفتند.

حرکت در جهت محرومیت زدایی و ارتقای راههای دسترسی مناسب برای روستائیان و خدمت به کشور از جمله اهدافی بود که خیرین آن را بعنوان انگیزه این اقدام خداپسندانه خود معرفی کردند.

انتهای پیام

نظر شما