درخواست نماینده مازندران برای اختصاص یک درصدی درآمدهای نفت به استان های شمالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۵۴۰۴
درخواست نماینده مازندران برای اختصاص یک درصدی درآمدهای نفت به استان های شمالی
مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ۴ درصد از درآمدهای نفت به استان های دارای منابع نفتی شد که یک درصد از آن به استان های شمالی اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مهدی سعادتی بیشه سری در جلسه علنی امرزو (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از دولت سیزدهم خواستار تسریع در سفر رئیس جمهور  به استان مازندران شد و اظهار کرد: تعامل و ارتباطات جدیدی با دنیا و کشورهای همسایه ایجاد شده و با توجه به برنامه های قوی که در مذاکرات وجود دارد و اقدامات دولت انقلابی، وزارت امور خارجه و دکتر باقری خیالمان راحت است که بوی خیانت، نفوذ و وابستگی نمی دهند. دنیا نیز بداند که در این مقطع از انقلاب بزرگ و بی نظیر، مردم و همه قوا با تمام توان پشت سر ولی امر مسلمین جهان ایستاده اند و مطیع امر رهبری هستند و ملت امیدوار به آینده است و مصمم در ادامه راه مکتب سلیمانی بوده و همچنین حامی ریشه کن کردن مافیاها و مبارزه با بی عدالتی و اشرافی گری می باشند و در برابر فشار دشمن در صحنه خواهند بود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در رابطه مشکلات استان و حوزه انتخابیه اش گفت: از رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق درخواست دارم با توجه به عقب ماندگی هایی که استان مازندران و استان های شمالی دارند و بیش از ۳۰ امضا از نمایندگان استان های شمالی جمع شده است، درآمدهای نفت به استان هایی که دارای منابع نفتی هستند به ۴ درصد افزایش یابد که یک درصد آن به استان های شمالی اختصاص داده شود.

سعادتی  در خصوص تسریع در برقراری پروژه های آبرسانی استان شد و گفت: رئیس بنیاد مسکن کشور پروژه های مهم فاضلاب که از تعهدات سفر می باشد سریع تر اجرایی کند.

وی همچنین خواستار تاسیس سازمان برنج شد که وزارت جهاد کشاورزی باید به آن توجه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: شهر بابل ۱۹۰ تالاب دارد که موضوع گردشگری و ساماندهی آنها بسیار مهم است.

وی همچنین خواستار اجرایی کردن قانون ایثارگران توسط همه وزارتخانه ها شد و گفت: در بودجه به قشرهای محروم توجه شود و موضوع بانوان برای ما مهم بوده و در بحث فرزندآوری باید به این قشر از جامعه توجه ویژه شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز