لزوم بسیج تمامی امکانات برای جمع‌آوری همه معتادین متجاهر استان

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۵۶۵۹
لزوم بسیج تمامی امکانات برای جمع‌آوری همه معتادین متجاهر استان
استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به تبعات رها کردن معتادین متجاهر در اجتماع گفت: باید همه لوازم و امکانات جمع آوری تمام معتادین متجاهر استان را فراهم بکنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اگر الزامات حقوقی و قانونی بیشتری فراهم باشد، امورات راحت تر و با کیفیت تر پیش خواهد رفت.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم معتاد متجاهر را در سطح اجتماع رها بکنیم، چرا که تبعات نامناسبی را در پی خواهد داشت. لذا باید همه شرایط مورد نیاز جمع آوری تمام معتادین متجاهر استان را فراهم کنیم.

وی گفت: رویکرد استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر بر جمع آوری و نگهداری دائم معتادین متجاهر غیرقابل درمان، تمرکز بر درمان معتادین متجاهر قابل درمان و پیشگیری مبتنی بر مدرسه و خانواده متمرکز است.

در ادامه این جلسه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز اهتمام، جدیت و همدلی بسیار خوبی در خراسان رضوی وجود دارد لذا با اقدامات ملی و محلی می‌توانیم در حوزه مقابله با مواد مخدر به نتایج مطلوبی برسیم.

اسکندر مومنی بیان کرد: پیشگیری، مقابله، درمان و توانمند‌سازی و بازگشت به جامعه ۴ محور ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور است. انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز