تکمیل و راه‌اندازی مراکز توانبخشی ایثارگران از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید است

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۵۷۵۷
تکمیل و راه‌اندازی  مراکز  توانبخشی ایثارگران   از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید است
معاون رئیس جمهور یکی از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکمیل و راه‌اندازی این مراکز در سطح کشور دانست .

به    گزارش    خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه 23 دی ماه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آباد به خبرنگاران ، اظهار کرد: ساخت مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از 15 سال پیش در سراسر استان‌های کشور آغاز شده است اما متأسفانه هنوز بسیاری از این مراکز به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.
او افزود: یکی از خدمات پیش بینی شده به منظور ارائه از طریق این مراکز به ایثارگران ایجاد یک کلینیک سرپایی است تا خدمات درمان سرپایی را در اختیار این عزیزان قرار دهد. همچنین مرکز توانبخشی، اقامتی و ورزشی نیز در این مراکز پیش بینی شده‌ است تا هرکدام خدمات لازم را به ایثارگران ارائه کنند.
معاون رئیس جمهور یکی از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکمیل و راه‌اندازی این مراکز در سطح کشور دانست و یادآورشد: دولت و شخص رئیس جمهور محترم نیز استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند، به عنوان مثال بخش اقامتی مجتمع خرم‌آباد برای تکمیل احتیاج به 20 میلیارد تومان اعتبار داشت که دکتر رئیسی در سفر خود به استان لرستان این اعتبار را تصویب کردند. ان‌شاءالله از تمام ظرفیت‌های این مرکز جهت برپایی اردوها و انجام مسابقات ورزشی استفاده شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولویت استفاده از امکانات این مراکز با ایثارگران است، اما در صورتی که زمان خالی و مازادی وجود داشته باشد می‌توان این امکانات را در اختیار عموم مردم عزیز نیز قرار داد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز