استاندار: سنندج ویترین استان کردستان است

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۵۷۶۴
استاندار: سنندج ویترین استان کردستان است
استاندار کردستان در بازدید از طرحهای عمران شهری با بیان اینکه سنندج ویترین استان کردستان است گفت: تکمیل بسیاری از طرحهای عمرانی نیازمند تعامل بین دستگاهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صبح امروز دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان بهمراه شهردار ، اعضای شورای شهر و جمعی از مسولین استانی از چندین طرح عمران شهری بازدید نمودند.

استاندار کردستان اظهار داشت : سنندج بعنوان مرکز کردستان ویترین استان است و باید با تمام توان در راستای توسعه و اجرای طرحهای عمرانی ، خدماتی و گردشگری گام برداریم .

دکتر اسماعیل زارعی کوشا بیان کرد : تکمیل بسیاری از طرحهای عمران شهری نیازمند تعامل و همکاری بین دستگاهی است که باید تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی در راستای تسریع در اجرای طرحها باهم همکاری کنند.

وی گفت : استفاده از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای سرمایه گذاری و همچنین همکاری دستگاهها و تسهیل نمودن شرایط سرمایه گذاری باید در اولویت برنامه تمام دستگاهها قرار گیرد.

دکتر زارعی کوشا افزود : نواحی منفصل شهری منجمله نایسر دارای مشکلات متعددی است که با برنامه ریزی و اولویت بندی نیازها در راستای رفع این مشکلات هم اقدام خواهیم نمود.

شهردار سنندج هم در این دیدار اظهار داشت : تعدادی از پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح شهر نظیر کمربندی اسلام آباد و بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ به تقاطع غیر همسطح سنجرخان دارای معارض است که درصدد رفع معارض و تکمیل آن هستیم .

سید انور رشیدی بیان کرد : مطالعات چندین طرح عمرانی نظیر بلوار ابن سینا و اتصال بلوار کردستان به شهرک 5 آذر در حال انجام است که نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم نمود .

وی گفت : توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر و نواحی منفصل شهری هم از دیگر برنامه های شهرداری است که باجدیت در برنامه های شهرداری و شورای شهر است .

استاندار کردستان صبح امروز ودر یک بازدید 4 ساعته از نایسر ، مسیر گردشگری قشلاق گریزه ، کمربندی اسلام آباد ، پارک جنگلی نیشتمان ، بلوار دانشجو و بوستان 14 هکتاری آشتی بازدید نمودند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز