قاضی زاده هاشمی : کودک کشی بمباران موشکی بروجرد و شهادت ۶۸ دانش‌آموز فراموش‌نشدنی است

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۸۵۹۰۱
قاضی زاده هاشمی  :  کودک کشی بمباران موشکی  بروجرد و شهادت  ۶۸ دانش‌آموز  فراموش‌نشدنی است
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : جنایت علیه کودکان در جنگ تحمیلی صفات دشمنان ایران اسلامی را آشکار ساخت.

به   گزارش   خبرگزاری  برنا  از   لرستان  ؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  روز پنجشنبه 23 دی ماه در یادواره پرواز پروانه‌ها، گرامیداشت ۶۸ شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد، اظهار کرد: تاریخ ملت بزرگ ایران روزهای بزرگ، پرشکوه و سرنوشت سازی به خود دیده است ؛ روزهایی نشانه قدرت، اقتدار و شکوه و روزهایی نشانه مظلومیت و رذالت دشمنان بوده است ؛ به هر روز تقویم که چشم بدوزیم این وضعیت را مشاهده می‌کنیم و امروز نیز سالگرد روزی است که نشانه مظلومیت ملت ایران است.
او  با اشاره به حادثه 20 دی بمباران موشکی در بروجرد، افزود: این روز صفات دشمنان ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد و صفات دشمنان انقلاب اسلامی را هویدا می‌سازد که این دشمنان چگونه فکر و عمل می‌کنند. در حادثه عاشورا شهادت حضرت علی اصغر (ع) صحنه‌پردازی الهی است که در تاریخ ماندگار شده و امکان تحریف وقایع را از دشمنان سلب کرد و صفات دشمنان امام حسین (ع) را آشکار ساخت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه با جنایات آمریکا و صدامیان امکان تحریف و انکار حقایق وجود ندارد، تصریح کرد: بمباران مناطق مسکونی و کودک کشی دشمنان که یکی از آنها در بروجرد رخ داد فراموش‌نشدنی است. جنایت علیه کودکانی که فرصت دفاع و پیدا کردن جان پناه نداشتند و به شهادت رسیدند و جایگاه آنها در بهشت برین است.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: با معرفی درست این نوع حوادث باید صدای مظلومیت و ستم دیدگی در جریان جنگ تحمیلی ثبت شده و به اطلاع جهانیان برسد. دشمن توانایی مقابله با رزمندگان در جبهه‌های جنگ را نداشت و ضعف و عقده خود را در شهرها و علیه مردم غیر نظامی به رخ می‌کشید.
او  با پاسداشت مقام 68 شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد، خاطرنشان کرد: صبر خانواده معظم شهدا در مورد شهادت این دانش آموزان ستودنی است و ملت ایران با همبستگی و صبوری از حوادث سختی با غرور و افتخار گذر کرده و ضمن دفاع از کشور به فتح و ظفر رسیده است.
قاضی زاده هاشمی با استقبال از رونمایی از یادمان دانش آموزان شهید بروجرد عنوان  کرد: مسیر خدمت به خانواده معظم شهدا مسیر عشق است و به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاه عصمت و طهارت است و هیچ افتخار و عزتی بالاتر از خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یادآوری این نکته است که عظمت، عزت و امنیت ایران اسلامی مدیون چه کسانی است و اینکه کسانی که طمع به این خاک دارند چه کسانی هستند و در واقع این یادواره‌ها نماد و یادآور وحدت و صبر مردم عزیز ایران است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز