هلال ‌احمر کردستان به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۶۲۰۶
هلال ‌احمر کردستان به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان در شبانه روز گذشته به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پیام جلالی اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش برف و کولاک شدید از روز گذشته در محورهای دیواندره به سقز، شویشه و بانه،  ۶ تیم عملیاتی و چهار تیم پشتیبان اعزام شدند که همچنان مشغول امداد رسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک هستند.

وی افزود: تاکنون به بیش از ۴۰۰ فرد گرفتار در برف و کولاک، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امداد رسانی شده است و چندین خودرو نیز رهاسازی شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد و اقلام ۷۲ ساعته، پتو و لوازم گرمایشی میان مسافران و در راه ماندگان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

جلالی در پایان گفت: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضو هستند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز