آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۵ دی ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۶۲۲۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۵ دی ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 25 دی ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی محمدیان اِردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اردبیل گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدیان اردی افزود: در شبانه روز گذشته 18 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند ومتاسفانه در مدت یادشده یک براثر ناشی از کرونا جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان ثبت شده کرونا در استان اردبیل به ۲۶۳۶ نفررسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه 14 بیمار در شبانه روز گذشته از بیمارستان ترخیص شدند اضافه کرد: در حال حاضر 87 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 20 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اِردی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون در استان تاکنون 912 هزار و 308 دوز واکسن در نوبت اول، 797 هزار و 648 دوز در نوبت دوم و 159 هزار و 569 دوز در نوبت سوم تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در نوبت های سه‌گانه به یک میلیون و 869 هزار و 525 دوز رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز