راه ۴۳۴ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۶۲۷۰
راه ۴۳۴ روستای استان اردبیل بازگشایی شد
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از برف روبی و بازگشایی راه ۴۳۴ روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،  کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات بازگشایی محور‌های روستایی گفت: با تلاش شبانه روزی اکیپ‌های راهداری راه‌های روستایی بازگشایی شده، ولی به دلیل کولاک بسیار شدید راه ۳۶۱ روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

او گفت: کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد که بیشترین مسدودی در راه‌های روستایی از شهرستان‌های خلخال، کوثر، نیر، اردبیل و مشکین شهر گزارش شده که راهداران پرتلاش با همه توان برای بازگشایی آن‌ها در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در بارش اخیر بیش از ۱۵ هزار کیلومتر باند برف روبی انجام شد که در عملیات برف روبی ۳۳۷ نفر نیروی انسانی و ۲۰۸ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وثوقی با اشاره به وجود کولاک بسیار شدید در گردنه‌ها از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به انجام سفر حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

او گفت: مردم و مسافران قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز