بر اجرای دستورالعمل‌های حوزه آرد و نان باید یک نظارت جدی صورت گیرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۶۹۸۲
بر  اجرای  دستورالعمل‌های حوزه  آرد و نان  باید  یک نظارت جدی صورت  گیرد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: خوشبختانه اکثریت مردم با افزایش نرخ نان اعتراضی و‌ واکنش منفی نشان ندادند چون این تورم یک روند معقولانه و منطقی است.

 به   گزارش   خبرگزاری  برنا  از   لرستان ؛   ابراهیمی  در پانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان ، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان دارای ظرفیت ها،امکانات وحجم نیروی انسانی بیشتری است.   

او  به واکنش افکار عمومی بعد از افزایش قیمت نان درسطح جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اکثریت مردم با افزایش نرخ نان اعتراضی و‌ واکنش منفی نشان ندادند چون این تورم یک روند معقولانه و منطقی است و سالانه این افزایش به شکل قانونی وجوددارد.

 ابراهیمی  تصریح کرد:  بر اجرای دستورالعمل‌هایی که درحوزه آرد و نان تهیه شده است باید یک نظارت جدی صورت گیرد، همچنین با آموزش بازرسان و رعایت قانون نیاز است تا این امر به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شود.

او گفت: ما به اندازه کافی سیلو برای ذخیره سازی گندم داریم بنابر این باید مسئولین مرتبط با این حوزه تلاش کنند که حجم بیشتری از گندم را ذخیره سازی کنند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در زمینه تأمین فرآورده‌های دامی نیز یادآورشد : با توجه با اینکه در آستانه فرا رسیدن عید و سال جدید هستیم با افزایش تقاضای زیاد مردم جهت خرید گوشت قرمز و مرغ  درسطح بازار مواجه خواهیم شد بنا براین مدیران حوزه تولیدات دام و طیور در تأمین نهاده‌های مورد نیاز تلاش کنند و ما هم در این زمینه به آنها کمک می‌کنیم تا شاهد تولید پایدار باشیم.

ابراهیمی  بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی در‌ استان تأکید کرد و گفت:  نظارت بیشتری صورت گیرد و قیمت کالاهای مصرفی هفتگی گزارش داده شود تا شاهد اختلال یا ‌بی ثباتی در قیمت های بازار نباشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز