۱۴ پروژه راهداری استان البرز  دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۷۱۰۴
۱۴ پروژه راهداری استان البرز  دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر 14 پروژه راهداری در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی زندی‌فر اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 511 میلیارد و 609 میلیون ریال در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تعمیرات، ترمیم و مقاوم‌سازی پل‌های کرج و چالوس(خوزنکلا)، پل فلزی روستای نسا طالقان، عملیات روکش آسفالت رویه نازک 2.5(دو و نیم سانتی) در آزادراه کرج- قزوین(مقطع کرج- هشتگرد) و محدوده پل فردیس تا خروجی مهرویلا، احداث دیوار سنگی به جای گاردریل در محور کرج- چالوس از جمله این پروژه‌هاست.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این ایام  پروژه‌های عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین، درزگیری و لکه‌گیری روکش آسفالت محدوده ماهدشت- اشتهارد- بوئین زهرا، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی ساوجبلاغ نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: علاوه بر پروژه‌های مذکور ساختمان پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات ایمن‌سازی 10 نقطه حادثه‌خیز استان نیز اجرایی می‌شود.

زندی‌فر در پایان با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی محور راه‌های روستایی اشتهارد و هرین(محدوده کرج- گچسر) نیز به مناسب این ایام در استان البرز به بهره‌برداری می رسد، گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها 511 میلیارد و 609 میلیون ریال هزینه شده که اعتبار آن از محل منابع استانی و ملی هزینه شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز