کرج مهیای برگزاری هشتمین جشنواره لاله ها می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۷۵۹۰
کرج مهیای برگزاری هشتمین جشنواره لاله ها می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از برگزاری هشتمین جشنواره لاله خبر داد و گفت: عملیات کاشت پیاز لاله در باغ گل‌ها آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به برگزاری موفق هفت دوره جشنواره لاله‌ها در کرج، اظهار کرد: متأسفانه دو سال است که شیوع بیماری کرونا فرصت برگزاری این جشنواره را با محدودیت مواجه کرده بود اما امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، شهروندان شاهد برگزاری هشتمین دوره آن خواهند بود.

وی ادامه داد: جشنواره لاله‌ها اتفاق باشکوهی است که به همت مجموعه مدیریت شهری در باغ گل‌های بوستان شهید چمران شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می‌بخشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین به خرید و آغاز عملیات کاشت پیاز لاله در باغ گل‌های کرج اشاره کرد و افزود: عملیات کاشت بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج آغازشده است.

بضاعتی پور بابیان اینکه برندینگ شهری امروزه به اولویت مدیران شهری تبدیل‌شده چون از طریق آن می‌توان کرج را از شهر عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم، گفت: کلان‌شهر کرج با پنج هزار و ۲۱۹ شهید اکنون بر خود می‌بالد که نشان ایثار و شهادت را با تأسی از گل لاله به‌عنوان نماد و برندینگ شهر خود انتخاب کرده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز