اتصال ۳۵۶ خانوار روستایی شهرستان بوکان به شبکه ملی اطلاعات

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۷۵۹۶
اتصال ۳۵۶ خانوار روستایی شهرستان بوکان به شبکه ملی اطلاعات
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه کنترل پروژه طرح USO در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: اتصال ۳۵۶ خانوار شهرستان بوکان در سه روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت عملیاتی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان اظهار کرد:طبق برنامه ریزی انجام شده سه روستای نوبار،تیکان تپه و تازه قلعه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند .

وی با اشاره به مصوبات جلسه کنترل پروژه روستاهی استان در قالب طرح USO افزود: تلاش می کنیم زمانبندی پروژه ها در موعد مقرر انجام شود و در این راستا سه روستای شهرستان بوکان با پوشش جمعیتی یک هزارو ۱۳۲ نفر در موعد مقرر اجرایی شد.

جلیلی نژاد تصریح کرد: با توجه به پایین بودن سرانه پوشش اینترنت روستاهای شهرستان بوکان از متوسط استانی روستاهای این شهرستان در برنامه توسعه ای با زمان بندی دو ، چهار و شش ماهه قرار گرفته است.

مدیر کل ارتباطات استان بیان کرد: توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های ‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در استان برای تحقق آن به جد پیگیر هستیم.

جلیلی نژاد با اشاره به شرایط گفت:تلاش می کنیم در اسرع وقت بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش، امورات کسب و کارها ، توسعه اشتغال روستایی و سایر امورات آنلاین بهرمند شوند.

انتهای پیام

نظر شما