دستور تشکیل پرونده قضایی حادثه ریزش سایبان بیمارستان بعثت سنندج

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۷۶۰۰
دستور تشکیل پرونده قضایی حادثه ریزش سایبان بیمارستان بعثت سنندج
رییس کل دادگستری استان کردستان در پی حادثه ریزش سایبان اورژانس بیمارستان بعثت و مرگ یک نفر دستور تشکیل پرونده قضایی و بررسی دقیق این حادثه را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجت الاسلام حسین حسینی روز سه‌شنبه  در این دستور خواستار بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز حادثه شد و در این راستا دادستان مرکز استان کردستان موظف شد حادثه را بصورت ویژه مورد بررسی قرار داده و نتیجه را گزارش کند.

روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ، سقف و سایبان جلوی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج به دلیل بارش سنگین برف ریزش کرده و منجر به فوت یک مرد ۵۰ساله کردستانی مراجعه‌کننده به این بیمارستان شد.

بنا به گزارش دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان، نیروهای اورژانس پس از انجام معاینات اولیه، فوت این مرد بانه‌ای را در اثر این حادثه تائید کردند.

به دنبال ریزش بخشی از اوژانس بیمارستان بعثت سنندج، استاندار کردستان خواستار بررسی سریع این حادثه شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا به دنبال بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج، خواستار بررسی هر چه سریعتر این موضوع و علت وقوع حادثه شد و  سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را موظف کرد که به صورت ویژه این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی همه ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی، عنوان کرد: جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی مدیران و مسوولان استان لازم و ضروری است.

استاندار کردستان ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی در این حادثه، گفت: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد صورت گیرد.

بیمارستان بعثت سنندج از جمله بیمارستان‌های عمومی (جنرال) مجهز در سنندج است این بیمارستان در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۳۴۹ تخت فعال است.

سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.

انتهای پیام

نظر شما