محسن خزلی:

پژوهشگر و فناوری برتر دستگاههای اجرایی ایلام معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۸۸۴۰۴
پژوهشگر و فناوری برتر دستگاههای اجرایی ایلام معرفی شدند
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از معرفی پژوهشگر و فناوری برتر دستگاههای اجرایی ایلام توسط دانشگاه و استانداری ایلام خبر داد و گفت: دو نفر از کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در بین دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان پژوهشگر و فناور برتر برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، محسن خزلی افزود: پیرو نامه دریافتی از دانشگاه ایلام پژوهشگران و فناوران برتر این شرکت مطابق دستورالعمل بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر که بر اساس فعالیت‌های پژوهشی شامل مقالات ارائه شده در ژورنال های معتبر بین‌المللی، مقالات علمی و پژوهشی و مشارکت در انجام طراحی پژوهش فناوران می‌باشند، برگزیده شدند.

 وی اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و ارج نهادن به مقام پژوهشگران و ایجاد و احیای تفکر و پژوهش با رویکرد مسئله محور طی مراسمی توسط مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام، همکاران مورد تجلیل قرار گرفتند.

 رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در این جشنواره دکتر” عابدین زرگوشی” معاون مهندسی و توسعه به عنوان فناور برتر و دکتر “ حسینعلی حیدری” کارشناس طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی این شرکت به عنوان پژوهشگر برتر از سوی دانشگاه ایلام و استانداری انتخاب و طی نامه‌ای به این شرکت ابلاغ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز