المان یادبود شهیدان تقوی و نوروزی در ساری رونمایی شد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۸۵۱۸
المان یادبود شهیدان تقوی و نوروزی در ساری رونمایی شد
المان یادبود شهیدان صادق تقوی و مصطفی نوروزی چهارشنبه مورخ 29 دی 1400با حضور جمعی از مسئولان شهری و خانواده‌های معظم و معزز شهدا در منطقه یک شهر ساری رونمایی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مرتضی عطایی شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه توجه به محتوا و نوع اِلمان های شهری متناسب با منطقه کاربردی آن از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : طراحی و ساخت المان ها و نهادهای شهری علاوه بر بهبود سیمای شهر و بهسازی بصری ، نمایانگر فرهنگ و هویت واقعی یک شهر نیز می باشند .  

 شهردار منطقه یک ساری توجه به فرهنگ ایرانی و آیین اسلامی در ساخت المان‌های شهری را مهم برشمرد و تصریح کرد : جامعۀ کنونی به‌ویژه جامعۀ جوان ایرانی ، بیش از هر چیز، نیازمند ترویج آیین اسلامی و فرهنگ فداکاری و ایثارگری است . به همین منظور شهرداری منطقه یک باهدف اشاعۀ فرهنگ شهادت و ایثار و شناساندن آرمان‌های شهدا به نسل جوان، ساخت و اجرای المان شهدا را در دستور کار خود قرار داده است .

 عطایی با بیان اینکه این المان شهری حسب تأکید جناب آقای مهندس طالبی شهردار محترم ساری و نظارت اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساخته شد افزود : کلیه مراحل طراحی و اجرای این المان یادبود شهدای مدافع امنیت با ظرفیت درون سازمانی و توسط مجموعه عوامل شهرداری منطقه یک در حوزه های فنی ، زیباسازی و تأسیسات صورت پذیرفته است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز