دبیر: ویزای یک نفر از اعضای تیم صادر نشود به آمریکا نمی‌رویم / فدراسیون کشتی آمریکا از ایران عذرخواهی کرد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۸۶۲۰
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به در اردو بودن تیم کشتی برای دیدار دوستانه با آمریکا گفت: اگر ویزای یک نفر از اعضای تیم صادر نشود به آمریکا نمی‌رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا دبیر در ارومیه گفت: برای مسابقه دوستانه با آمریکا همینک کشتی‌گیران کشورمان در اردو حضور دارند و برای این رقابت آماده می شوند.

وی گفت: صبح امرو فدراسیون آمریکا با ای میلی بابت رفتار در سفارت احساس تاسف کرده و از این موضوع ناراحتی و تاثر خود را اعلام کردند.

رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: منتظر هستیم تا مدارک همه کشتی گیران تکمیل شود تا برای گرفتن ویزا اقدام کنیم و اگر ویزای حتی یک نفر صادر نشود در این دیدار حضور نخواهیم یافت.

دبیر در خصوص مسابقات آتی آسیایی و جهانی افزود: مسابقات آسیایی و جهانی در صربستان با فاصله زمانی اندک برگزار خواهدشد و فعلا در حال آماده سازی هستیم و ممکن است با دو تیم مختلف به رقابت ها اعزام شویم.

وی ادامه داد: فعلا تا آخرین فرصت ثبت نام صبر خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را با انتخاب برترین نفرات بگیریم و در این رقابت‌ها حضور یابیم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص سفر به استان آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی سابقه طولانی در کشتی داشته و متاسفانه در چند سال گذشته دچار افت شده است.

وی افزود: در این سفر با مسئولین مختلف استانی و شهری دیدار کردیم و جلسه‌ای با رئسای هیات و مسئولین کشتی استان نیز برگزار کردیم و یقین داریم اگر قشر زحمتکش مربیان تلاش کنند و از دوره‌های دانش افزایی نیز بهره ببرند کشتی این استان دوباره ارتقا خواهدیافت.

دبیر در خصوص افت کشتی گفت: در تلاش هستیم کشتی به شرایط خوب خود بازگردد.

دبیر در خصوص جوانگرایی نیز گفت: در مسابقات اخیر نروژ نیز با تیمی با میانگین سنی ۲۲ سال در رشته آزاد و در فرنگی با میانگین سنی بین ۲۳ تا ۲۴ حضور یافتیم و این جوانگرایی را ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: هدف وزارت ورزش کمک است و صبر می کنیم تا با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک نگاه آنها به رشته کشتی مشخص شود و مطمئنا اتفاقات خوبی در کشتی رخ خواهدداد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز