خدمات معاینه فنی برای وانت بارها نیمه بها شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۹۲۸۱
خدمات معاینه فنی برای وانت بارها نیمه بها شد
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از تخفیف 50درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی برای یکبار در سال جهت استفاده وانت بارهای سبک دارای پروانه اشتغال و فعالیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جعفر شمس در تشریح این خبر بیان کرد: 64درصد آلودگی هوای مشهد مربوط به منابع متحرک است که 6.6 درصد آن توسط خودروهای باری سبک ایجاد می‌شود.

وی افزود: در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا و همچنین خدمت رسانی به رانندگان این حوزه، با مصوبه شورای اسلامی شهر و هماهنگی های انجام شده، بهای خدمات معاینه فنی برای خودروهای باری سبک در مراکز مجاز، مشمول 50درصد تخفیف شده است که رانندگان میتوانند با ارائه کارت فعالیت و اشتغال معتبر، از این خدمات استفاده کنند.

مهندس شمس مجموعه های معاینه فنی حافظ، آزادی، بهمن، مفتح و رباط طرق را بعنوان مراکز مجاز معرفی و اظهار داشت: در حوزه خودروهای باری سنگین و نیمه سنگین نیز اقداماتی که برای کاهش سهم آلایندگی صورت گرفته است که میتوان به ایجاد محدودیت های زمانی مکانی  تردد به مناطق قرمز، زرد و سبز، هدایت خودروهای باری سنگین به کنارگذر شمالی و عدم ورود به محدوده شهری و تشدید کنترل گواهی معاینه فنی توسط گشتهای بازرسی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد:خدمات متنوع دیگری نیز برای رانندگان حوزه حمل و نقل بار برنامه ریزی شده است که بزودی اعلام خواهد شد. انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز