رشد ۳۰۰ درصدی کمک خیرین برای ساخت مدرسه در البرز

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۹۷۸۲
رشد ۳۰۰ درصدی کمک خیرین برای ساخت مدرسه در البرز
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: خیرین البرزی در سال جاری ۲۱۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک کردند که نسبت به سال قبل رشدی 3 برابری را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمدرضا اسپرورین ، اظهار کرد: خیرین بازوان توانمند دولت در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی در اقدامات خیر پیش‌قدم شده اند.

وی ادامه داد: در استان البرز به دلیل مهاجرپذیری سالانه بالغ بر ۱۳ هزار دانش آموز به لیست محصلین استان افزوده می شود که این جمعیت نیاز به ایجاد ۴۰۰ کلاس درس جدید دارد.

عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: سال گذشته در مجموع کمک های خیرین و فعالان اقتصادی استان البرز به حوزه مدرسه سازی ۶۷ میلیارد تومان بود که امسال این میزان به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید که معادل ۳۰۰ درصد افزایش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهای البرز تنها در حوزه سرانه های آموزشی نیست، افزود: البرز از نظر درمانی با کاستی های زیادی مواجه بوده و جزو استان هایی است که پایین ترین سرانه درمانی را دارد.

اسپرورین با بیان اینکه شاخه های فعالیتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیشمار است، گفت: در حال حاضر متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که باید حداقل بر حل معضلات اجتماعی استان خود متمرکز شویم تا مشکلات البرز در آینده بیشتر نشود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز