درخشش دانش آموزان آسیب دیده بینایی کردستان در مسابقات  شطرنج کشوری

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۶:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۹۷۸۸
درخشش دانش آموزان آسیب دیده بینایی کردستان در مسابقات  شطرنج کشوری
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از درخشش دانش آموزان استان در مسابقات شطرتج قهرمانی کشور آسیب دیده بینایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اعلام این خبر گفت: دربیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی  دانش آموزان پسرودختر بانیازهای ویژه کشورکه  به میزبانی استان البرز و به صورت آنلاین  برگزار شد، دانش آموزان آسیب دیده بینایی استان مقام های اول و دوم در رشته شطرنج را کسب کردند.

رنجبر گفت: در این دوره از مسابقات صبا بهرام پور دانش آموز آسیب دیده بینایی آموزشگاه بی بی دلشاد سقز، با کسب مقام اول درشطرنج مدال طلای این مسابقات را به دست آورد. 

وی افزود: هستی امیری دیگر دانش آموز آسیب دیده بینایی آموزشگاه بی بی دلشاد با کسب مقام دوم بعد از بهرامپور مدال نقره را کسب کرد.

رنجبر با اشاره به اینکه این رقابت ها در سوم بهمن ماه سال جاری،  به میزبانی استان البرز برگزار شد ،تصریح کرد : تیم استان با2 دانش آموز دختر با همراهی 1مربی و 1 سرپرست   در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان در ادامه اظهار داشت: به منظور پرورش،حفظ وبهبود وضعیت سلامت جسمی و روحی ، شناسایی و شکوفایی استعدادها و تحکیم مبانی اجتماعی  در بخش دختران با نیازهای ویژه استان در رشته های ورزشی تنیس روی میز ،طناب زنی، آمادگی جسمانی ، شطرنج و در بخش پسران، رشته های آمادگی جسمانی، شطرنج، طناب زنی و فوتسال در این مسابقات شرکت کردند . که این مسابقات در حال برگزاری می باشد.

در پایان ایشان از دانش آموزان آموزان شرکت کننده،  اولیای آنان وهمچنین از تلاش های مربی ، سرپرست ، همکاران وعوامل اجرایی آموزشگاه بی بی دلشاد  در کسب این موفقیت تقدیر وتشکر بعمل آوردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز