مجتبی جانعلی: توسعه زیرساختهای ورزشی البرز مهمترین دغدغه ما است

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۹۰۱۰۱
مجتبی جانعلی: توسعه زیرساختهای ورزشی البرز مهمترین دغدغه ما است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز توسعه زیرساختهای ورزشی را از مهمترین دغدغه های این اداره کل دانست وگفت: امیدواریم بتوانیم با دستور استاندار از ظرفیت سایر دستگاه ها در جهت رشد و توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ مجتبی جانعلی عصر امروز دوشنبه در نشست مشترک هیئت های ورزشی استان البرز اظهار کرد: فراهم آوردن زیرساخت های مناسب جهت عملکرد هر چه بهتر هیئت ها و ایجاد فضا برای تمرین ورزشکاران از مهمترین اولویت ها و دغدغه های اداره کل است.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری ورزش استان گفت: علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات تمام سعی ما بر این بوده که از اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری حمایت حداکثری داشته باشیم و پیگیر این هستیم که از اعتبارات فصل پنج بتوانیم مبلغی را جذب نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با قدردانی از هیئت هایی که در زمینه جذب اسپانسر موفق عمل کرده اند، عنوان کرد: از تمامی هیئت ها انتظار داریم که نسبت به برگزاری مجمع سالیانه جدیت و اهتمام لازم را داشته و گزارش های حسابرسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی به وضعیت نامطلوب سرانه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است که مجموعه های ورزشی واقع در فردیس و میانجاده به زودی به بهره برداری رسیده و در برای استفاده ورزشکاران عزیز استان آماده شود.

جانعلی افزود: متاسفانه ظرفیت مجموعه های ورزشی موجود در استان محدود است و ما در حال برنامه ریزی برای سهولت استفاده تمام هیئتهای ورزشی از این امکانات هستیم.

مجتبی جانعلی با اشاره به برگزاری جلسه با استاندار البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با موافقت و دستور استاندار از ظرفیت مجموعه های ورزشی سایر دستگاه های اجرایی نیز در جهت رشد و توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان این که " هیئتها برای برگزاری مسابقات بویژه مسابقات انتخابی از ظرفیت روستاهای استان، هیئت ورزش روستایی و هیئت ورزش همگانی بهره ببرند " تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ورزشی و ورزشکاران مستعدی که استان البرز دارد، اگر زیر ساخت ها به خوبی توسعه پیدا کند شاهد افتخارآفرینی بیش از پیش ورزشکاران البرزی در مسابقات ملی و صحنه های بین المللی و جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز