قرارگاه جوانان گام دوم، یک تشکیلات گفتمان ساز است

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۰۵۸۰
قرارگاه جوانان گام دوم، یک تشکیلات گفتمان ساز است
دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب لرستان گفت: قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب، یک تشکیلات گفتمان ساز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

به  گزارش   خبرگزاری   برنا   از   لرستان  ؛  سیروس حیدری روز سه شنبه  در جریان دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی لستانداری لرستان با بیان اینکه در این استان متناسب با هر کدام از وزارتخانه‌ها یک حلقه میانی تشکیل شده است، اظهار کرد: ساختار و هسته این کارگاه را جوانان انقلابی تشکیل داده‌اند.

او با بیان اینکه حلقه‌های میانی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به گذشته،‌ چشم‌انداز به آینده و نگاهی امیدوارانه و توجه به ظرفیت‌ها برای برطرف نمودن مشکلات تشکیل شده است، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از 40 بار کلمه جوانان را بیان کردند که این خود بدین معنی است که می‌توان در بسیاری از موارد به جوانان هم توجه داشت و به آن‌ها اعتماد کرد.

مسئول قرارگاره جوانان گام دوم انقلاب با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ما در این قرارگاه، پی‌گیری امور مربوط به حاشیه‌نشینی بوده است، تصریح کرد: در راستای شناسایی و برطرف نمودن مشکلات حاشیه‌نشینان اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

در این دیدار سرحلقه های مردمی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در حوزه های فنی و تخصصی و همچنین نمایندگان برخی شهرستانها پیرامون مباحث مشکلات در حوزه های گوناگون سخنانی را مطرح کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز