نقش بر آب شدن فتنه دشمنان در حماسه ششم بهمن آمل

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۰۷۵۳
نقش بر آب شدن فتنه دشمنان در حماسه ششم بهمن آمل
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن حماسه ششم بهمن آمل آورده است: مردم ولایتمدار آمل فداکارانه و با بصیرت و اقدامی به هنگام کمونیست‌های فاسق و منافقان کوردل را در ورودی‌های شهر خود زمین‌گیر و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن ۶ بهمن‌ماه و حماسه‌آفرینی مردم غیور هزار سنگر آمل بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.

تعبیر ظاهری هزار سنگر از شهر آمل به دلیل سنگربندی خیابان‌ها در حادثه ششم بهمن سال ۶۰ است، اما تعبیر واقعی آن به معنای سنگر دل‌ها است که با این تعبیر، به عدد هر انسان مؤمن و با انگیزه‌ای، سنگری در مقابل تهاجم دشمن وجود دارد. (مقام معظم رهبری).

ششم بهمن هر سال یادآور رشادت و از خودگذشتی مردمی است که در چنین روزی در سال ۱۳۶۰ با دستان خالی، اما قلب‌هایی مالامال از عشق به وطن و انقلاب شکوه‌مندشان در مقابل هجوم دیوسیرتانِ کویِ اهریمن جانانه ایستادند و با غیرت دینی خویش اثبات کردند مردم مسلمانی که دل بسته‌‌اند به اسلام و قرآن و دفاع از سرزمین مادری و شهادت در این راه را برای خود افتخار می‌‌دانند، چطور امکان دارد که راه برای اشرار و منافقانی که هیچ از اسلام و انسانیت بویی نبرده‌اند، باز بزارند و یک شهر مؤمن که پایگاه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است را تقدیمشان کنند؟!

اگر حکومت اسلامی از خصوصیات اساسی اسلام بیگانه باشد و با ظلم و شرارت به مقابله نپردازد، شاید دشمنانی پیدا نکند؛ اما اسلام تنها به شعار طرفداری از انسانیت اکتفا نمی‌کند، بلکه برای تحقق این شعار، مبارزه و مقابله با شرارت و شیطانیت را هم سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. در واقع برای این‌که اسلام بتواند سعادت را برای انسان‌ها محقّق کند، باید با عوامل و عناصری که ضدّ انسانیت و ضد سعادت انسان حرکت می‌کنند و حیاتشان وابسته به آن است، مبارزه کند، که مردم هزار سنگر در ۶ بهمن سال ۶۰، زمانی که کشور در گرما گرم نبرد با صدامیان در جبهه‌های جنوب و غرب بود، فداکارانه و با بصیرت و اقدامی به هنگام کمونیست‌های فاسق و منافقان کوردل را در ورودی‌های شهر خود زمین گیر کرده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

اهالی هزارسنگر آمل با سنگر دل‌های خود حماسه‌ای خلق کرده جاویدان که امروز به افتخاری بزرگ برای اهالی تبرستان مبدل گشته؛ تا جایی که آن مرد ملکوتى و آن فقیه و عارف باللَّه، امام خمینی (قدّس‌ا‌لله نفسه الزکیّة) که حقیقتاً هدیه‌ای ارزنده از جانب حضرت حق برای مردم ایران زمین بود، در وصیت نامه سیاسی-الهی خویش از آن به نیکی یاد می‌کند و عباراتی، چون «مردم فداکار»، «شهر مومن» و «اهالی شریف آمل» را در وصف آنان تعبیر می‌نماید که مایه مباهات اهالی آمل و مردم مازندران است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای واقعه ۶ بهمن و تنها شهیده این قائله شهیده «سیده طاره هاشمی» و تجدید بیعت و میثاق با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، اعلام می‌دارد در راه حراست و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بزرگترین معروف در عصر حاضر است، به تاسی از این شهیدان والامقام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) در کنار سایر اجزای حاکمیت و با تکیه بر توان آحاد مردم به ویژه اهالی مومن و ولایتمدار دیار علویان در این راه ثابت قدم خواهد ماند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز