باخت فنی آذرباتری ارومیه با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۹۱۰۱۳
باخت فنی آذرباتری ارومیه با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره حواشی به‌وجود آمده در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر در ارومیه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه برگزار شد که یک بازی در ارومیه نیمه تمام ماند.

تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هزار آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و ناظر این بازی بعد از پایان ست دوم، بر اساس آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد.

در همین راستا جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار نا تمام آذرباتری و لبنیات هراز آمل با حضور اعضا تشکیل شد و پس از قرائت گزارش ناظر و شنیدن صحبت های نمایندگان طرفین، رای به شرح ذیل اعلام شد:

به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست و رفتار دور از انتظار تماشاگران منتسب به باشگاه آذرباتری ارومیه و همچنین انجام ندادن وظایف قانونی ازسوی تیم میزبان، با استناد به بند ۳ ماده ۷ آئین‌نامه انضباطی، نتیجه بازی را سه بر صفر (باخت فنی) به سود لبنیات هراز آمل اعلام می‌گردد.

همچنین کمیته انضباطی درخصوص علیرضا شاه علی به دلیل اعتراض به داور، برای نامبرده با توجه به فقدان سابقه، تذکر کتبی در نظر گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
پرونده ویژه