مدیرکل ورزش وجوانان لرستان : جامعه تکواندو بعد همگانی خود را تقویت کند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۱۰۱۸
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان : جامعه تکواندو  بعد همگانی خود را تقویت کند
حشمت الله امان الهی گفت : باید برروی تکواندو لرستان سرمایه گذاری کنیم تا این رشته به عنوان یک ورزش المپیکی بتواند برای استان ما مدال کسب کند.

 به   گزارش    خبرگزاری   برنا    از    لرستان  ؛  امان الهی   روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو لرستان که با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو برگزار شده بود با بیان اینکه  جامعه تکواندو لرستان یک جامعه اخلاق مداراست ، اظهار کرد: اخلاق مداری  به عنوان یک حسن متمایز  برای جامعه تکواندو استان باعث شده است که  بر نارضایتی ها ومشکلات این ورزش غلبه داشته باشد.

او با بیان اینکه انتظار داریم  همدلی ها  در جامعه تکواندو بیشتر شود، افزود:تکواندو یک ورزش المپیکی است که ورزش  استان ما  برای موفقیت وکسب مدال به آن احتیاج دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با بیان اینکه سال آینده بازی های آسیایی را در پیش رو  داریم ، خاطر نشان کرد: باید  برروی تکواندو لرستان سرمایه گذاری کنیم  تا این رشته به عنوان یک ورزش المپیکی  بتواند برای استان ما مدال کسب کند.

 امان الهی با بیان اینکه تکواندو از بعد همگانی دور شده است  یکی از دلایل  این موضوع را وجود  فیلتر های مالی  عنوان کرد و یادآورشد:  فدراسیون تکواندو برغم داشتن سیستم‌بانک اطلاعاتی قوی ولی با وجود فیلتر های مالی گسترده در این سیستم‌باعث مشکلاتی برای هنرجویان و دوری ورزشکاران از این  رشته مهیج  و المپیکی می شوند لذا فدراسیون باید فیلتر ها را برای هنرجویان تکواندو کم کند .

 انتهای پیام

 

نظر شما
پرونده ویژه