پوشش جشنواره فیلم فجر در هر مجتمع سینمایی مشهد به یک رسانه سپرده می‌شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۹۱۵۸۸
پوشش جشنواره فیلم فجر در هر مجتمع سینمایی مشهد به یک رسانه سپرده می‌شود
اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، برنامه‌سازی و پوشش رسانه‌ای آثار به نمایش درآمده در این رویداد در هر یک از مجتمع‌های سینمایی در اختیار یکی از رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این فراخوان آمده است: این اقدام به منظور نقش‌آفرینی هرچه بیشتر رسانه‌های استان در رویداد مهم فرهنگی و هنری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر، انجام می شود که بدین منظور کمیته رسانه با مسوولیت بسیج رسانه، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مسوولیت شهرداری مشهد، کمیته نقد و پژوهش با مسوولیت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی فعال شده است. 

ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در خصوص شرایط حضور رسانه های متقاضی در این طرح اعلام کرد که متقاضیان با مشارکت مدیریت مجموعه سینمایی و پشتیبانی کمیته های مذکور یک مرکز رسانه‌ای (استودیو) راه اندازی و در طول زمان نمایش فیلم های جشنواره، تولیدات مستمر خبری تحلیلی خواهند داشت.

براین اساس، متقاضیان با هماهنگی کمیته نقد و پژوهش پس از نمایش هر یک از ۱۶ فیلم حاضر در جشنواره، نشست نقد و بررسی برگزار کرده و این رویداد را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

مهلت و نحوه ارسال درخواست و طرح پیشنهادی، ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بستر پیام رسان ایتا به نشانی Jfilmfajr_khr @ و شماره  ۰۹۹۰۴۶۰۷۶۳۹ تعیین شده است.

آثار فاخر و ارزشمند تولید شده در قالب برنامه‌های تلویزیونی در سطح ملی و استانی پخش و در پایان جشنواره، نشان رسانه برتر و قدردانی از سوی ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر به آنان اهدا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در مرکز استان خراسان رضوی برگزار می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز