مسابقات طناب کشی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد / اروم سایلنس قهرمان شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۱۶۷۸
مسابقات طناب کشی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد / اروم سایلنس قهرمان شد
اروم سایلنس قهرمان مسابقات طناب کشی استان آذربایجان‌غربی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، همزمان با شروع هفته فرهنگی ارومیه و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر کمیته طناب کشی هیات انجمن های ورزشی  استان ، مسابقات طناب کشی قهرمانی استان را در بخش آقایان برگزار کرد .

  مسابقات طناب کشی قهرمانی استان در بخش آقایان و با حضور دوازده تیم برگزار شد که بعد از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی ، چهار تیم پهلوانان بالستان ، سلماس ،اروم سایلنس و جلبر از ارومیه به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند، در مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی ارومیه برگزار شد هر چهار تیم بصورت دوره ای با یکدیگر به مسابقه پرداختند که  در نهایت تیم های اروم سایلنس و جلبر  با کسب بیشترین برد به مسابقه فینال راه پیدا نمودند و تیم‌های سلماس و پهلوانان بالاستان نیز  راهی بازی رده بندی این مسابقات شدند.

در بازی فینال تیم اروم سایلنس با پیروزی دو بر صفر بر حریف خود ،مقام  قهرمانی مسابقات استان را به خود اختصاص داد و تیم جلبر نیز  مقام دوم این مسابقات را کسب کرد .

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات تیم پهلوانان بالستان با غلبه بر حریف خود تیم سلماس مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.  

تیم های اروم سایلنس ارومیه قهرمان این رقابتها به عنوان نماینده آذربایجان غربی راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

در پایان این مسابقات با حضور آیدین بابایی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ، رامین امید باراندوزی رئیس هیات ورزشی شهرستان اورمیه ، اکبر نصیری رئیس کمیته طناب کشی استان ، کاظم کاظمی مسئول روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان ، حبیب عباس زاده دبیر طناب کشی استان از تیم های اول تا سوم با اهدای کاپ قهرمانی، لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز