زمینه حضور گردشگران عراقی به کردستان فراهم است

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۱۶۸۵
زمینه حضور گردشگران عراقی به کردستان فراهم است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از آمادگی کامل تمامی بخش‌های خصوصی این استان برای ارائە خدمات مناسب بە گردشگران ورودی از اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  یعقوب گویلیان در نشست مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فعالان بخش خصوصی با همتایان پاکستانی و اقلیم کردستان عراق که در هتل اوین تهران برگزار شد، گفت: « با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل ها و همچنین وجود مرز مشترک استان کردستان با کشورعراق، زمینه حضور گردشگران عراقی در این استان فراهم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، اظهار داشت: «خوشبختانه پس از گذشت دوماه از تبادل تفاهم نامه توسعه همکاری‌ها بین استان کردستان و اقلیم شمال عراق، شاهد ورود گردشگرانی از کشور عراق در قالب چهار تور به استان بوده ایم.»

گویلیان با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی با بخش‌های خصوصی و دولتی اقلیم شمال عراق و سرکنسول ایران در کردستان برقرار است، افزود: برای توسعه همکاری‌ها و ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی از اقلیم شمال عراق، آمادە همکاری با سایر انجمن و بخش‌های دولتی و خصوصی در استان‌ها هستیم.

او یادآور شد: امیداریم این نشست، زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های بیشتر مابین فعالان حوزه گردشگری کشور ایران و اقلیم کردستان عراق باشد.

گفتی است در نشست BtoB  شرکت‌های تورگردان‌ ایرانی بسته‌های گردشگری خود را در زمینه گردشگری سلامت، تفریحی، تاریخی و فرهنگی به شرکت‌های تورگردانان کشورهای پاکستان، عراق و اقلیم کردستان عراق ارائه کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز