فرماندار خبرداد: ۶۸ پروژه عمرانی کرج دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۱۶۸۸
فرماندار خبرداد: ۶۸ پروژه عمرانی کرج دهه فجر به بهره برداری می‌رسد
فرماندار ویژه شهرستان کرج با اعلام افتتاح و بهره برداری از 68 پروژه در دهه فجر گفت: شاخص ترین این پروژه ها شامل افتتاح هتل در جاده چالوس و بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ غفور قاسم پور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به تشریح جزئیات پروژه های قابل افتتاح شهرستان در این ایام پرداخت و اظهار کرد: فجر 1400 ، تعداد 68 پروژه در شهرستان کرج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از این تعداد، 62 پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 100 نفر خواهد بود.

قاسم پور گفت: در بخش خصوصی نیز شاهد افتتاح 6 طرح با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان هستیم که بطور مستقیم برای 267 نفر  اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های عمرانی وخدماتی شامل طرح های آموزشی، زیر ساخت های تاسیسات حوزه منابع آب، برق و مخابرات است که بخشی از آن نیز بهبود خدمات شهری و روستایی، اصلاح معابر و جاده های بین شهری و روستایی و توسعه فضای سبز را در بر دارد.

 معاون استاندار گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده این پروژه ها چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور استاندار البرزر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای بخش مرکزی کرج شامل روستاهای نوجان،دروان، خوارس، افتتاح پارک دانایی در شهر کرج و افتتاح هتل چاهی پیما در جاده چالوس از جمله پروژه های شاخصی است که با حضور استاندار البرز افتتاح می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز