جذب سالانه ۷۰ پزشک متخصص در لرستان

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۹۲۲۸۴
جذب سالانه   ۷۰  پزشک متخصص  در  لرستان
سرپرست دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشست خبری گفت: بخش عمده ای از پروژه های عمرانی دانشگاه با استفاده از دریافت تسهیلات بانکی به سر انجام رسیده و قابل افتتاح اند.

به  گزارش   خبرگزاری   برنا   از   لرستان   ؛   بهرام دلفان روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  که  در تالار ابن سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد: سعی می شود جلساتی دوره ای، با رعایت اصل شفافیت و امانت داری با شما خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و بیشتر با هم تعامل داشته باشیم.

او با اشاره به بحث مشکلات مالی و پروژه های عمرانی دانشگاه ، افزود: کاهش درآمدهای بیمارستانی به خاطر شیوع کرونا باعث گردید که بیشتر تلاش ها به این سمت و سو برود و بار هزینه ها را بالا برده و بخشی از پروژه های عمرانی که از قبل شروع شده ، تکمیل نشوند ؛ اما طی این مدت کوتاه بخش عمده ای از پروژه های عمرانی دانشگاه با استفاده از دریافت تسهیلات بانکی به سر انجام رسیده و قابل افتتاح اند .

دلفان جذب و ماندگاری پزشکان متخصص را مهم ارزیابی کرد و گفت: سالانه حدود ۷۰ نفر پزشک متخصص در استان جذب می شوند که با پایان طرح شان استان را ترک کرده ؛ لذا با اصلاح تعرفه ها ، جلوگیری از قوانین و مقررات دست و پا گیر ، فراهم کردن امکانات رفاهی و افزایش درآمدهای پزشکان متخصص ، می توان در راستای ماندگاری پزشکان متخصص در استان گام برداشت.

او استفاده از پتانسیل های خیرین و فعالیت های بین بخشی در حوزه سلامت را نیز مهم برشمرد و یادآورشد: به حوزه ی بهداشت که سطح اول ارائه خدمات سلامت است ؛ باید بیشتر توجه کرد و مورد رسیدگی قرار گیرد تا همچنان بهداشت را در خط اول ، نگه داریم. انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز