اجرای عملیات ترانشه برداری در ۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان سردشت

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۹۸۲۷۵
اجرای عملیات ترانشه برداری در ۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان سردشت
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سردشت از اجرای عملیات ترانشه برداری در محورهای در ۷۵ کیلومتر از مواصلاتی این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، فرزاد ظاهری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سردشت با تشریح اقدامات انجام گرفته این اداره برای ایمن سازی و بخشنده تر نمودن جاده ها گفت : ۷۵ کیلومتر ترانشه برداری برای افزایش میدان دید و اصلاح پیچ ها ، نصب ۱۸۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۳۲ عدد گاردریل دیگر ، ۲۰۲ کیلومتر تسطیح ، رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۴۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم از مهم‌ترین پروژه‌های راهداری جهت ارتقای ایمنی جاده های ارتباطی شهرستان سردشت از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

 ظاهری همچین از نصب ۱۷۷ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری و بازسازی و تعمیر ۴۲۰ عدد تابلو علائم دیگر خبر داد و اظهار داشت : ایجاد ۱۰ مورد سرعت گیر و خط کشی به طول ۵۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی شهرستان سردشت سایر اقدامات راهداری توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان را شامل می شود .

 این مقام مسئول با اشاره به همکاری های ایجاد شده با پلیس راه در جهت بازرسی و نظارت بر ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان سردشت و بررسی رفع موانع و مشکلات احتمالی از ۸۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز