ترانزیت کالا از منطقه ویژه اقتصادی پیام ۱۵ درصد رشد کرد

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۴:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۸۲۹۲
ترانزیت کالا از منطقه ویژه اقتصادی پیام ۱۵ درصد رشد کرد
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: صادرات و واردات کالا در این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 15 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، نادر ثناگو مطلق افزود: از ابتدای سال جاری 16 هزار و 433  TEU بر حسب واحد کانتینر کالای ایرانی و خارجی به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی پیام انتقال یافته است. که این میزان نسبت به مدت مشابه  سال قبل رشد 15 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: تجهیزات مخابراتی، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری،اجزا و قطعات لوازم خانگی عمده کالاهایی هستند که  در این مدت وارد انبارهای منطقه شده اند که عمده این واردات از کشورهایی از جمله کشورهای چین، برزیل، امارات متحده عربی، رومانی، آلمان، ترکیه و هند بوده است.

ثناگو مطلق تصریح کرد: همچنین در بخش صادرات کالاهایی از جمله مواد دارویی، بهداشتی، غذایی، صنعتی، بازرگانی و لوازم خانگی از این منطقه به بازارهای هدف از جمله کشور عراق و سایر کشورهای منطقه صادر شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: استقرار گمرک استان البرز در این منطقه و از سوی دیگر برخورداری از پروازهای کارگو این امکان را فراهم کرده تا صادر کنندگان و وارد کنندگان بتوانند کالاهای خود را با استفاده از مزیت های این منطقه از طریق هوایی صادر یا وارد کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز