برگزاری سومین نشست "جهاد تبیین" در خانه جوان خرم آباد

۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۹۹۲۰۹
برگزاری سومین نشست جهاد تبیین  در خانه جوان خرم آباد
سومین نشست از سلسله نشست های جهاد تبیین با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان و سمن ندای آرامش کاسیت در محل خانه جوان خرم آباد برگزار شد.

به     گزارش    خبرگزاری     برنا     از    لرستان   ؛  روز چهارشنبه 27 بهمن ماه  ۱۴۰۰ سومین نشست  از سلسه نشست های "جهاد تبیین" با حضور سرهنگ سعید  داوودی مسئول بسیج ورزشکاران لرستان  در محل خانه جوان خرم آباد با همکاری سازمان مردم نهاد ندای آرامش کاسیت  و معاونت امور جوانان اداره کل برگزارشد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان  درآغاز این نشست که با حضور جمعی از جوانان عضو سمن های حوزه جوانان استان  برگزار شده بود ، گفت: این نشست ها از دهه فجر تا هفته جوان به عنوان " دهه فجر تا هفته جوان چله ای مناسب برای لبیک به جهاد تبیین" طبق دستورالعمل معاونت محترم  امور جوانان وزارت ورزش وجوانان  و با همکاری سمن های حوزه جوانان  برگزار می شوند.

 مجید زهره ای  با اشاره به نقش موثر سمن های حوزه جوانان ، افزود: سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با توجه به نقش اثرگذار و فعالیت های سازنده خود لازم است در راستای اجرای هرچه بهتر و بیشتر این دستور مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

او  تشریح دستآوردهای نظام را از جمله اهداف این کارگاه ها دانست و از  حضور سرهنگ داوودی به عنوان مدرس و کارشناسی  مسلط بر موضوع در این نشست تقدیر کرد.

 در ادامه سرهنگ سعید داوودی رییس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که به عنوان کارشناس و مدرس این کارگاه حضور داشت با بیان اینکه جنگ شناختی جنگ ادارک و ارزش ها و روح وروان جامعه است ، گفت:  در حال حاضر این جنگ شناختی  است که وجود دارد و به ما القا می  شود به صورتیکه شبکه های مجازی وماهواره ای به گونه ای برنامه ریزی شده اند که اطلاعات  و داده ها را از جامعه بگیرند و به صورت رایگان در اختیار جوامع دیگر قرار دهندیا  با بهره برداری از اطلاعات و از طریق فروش  داده ها در آمد زایی کنند.

او  با بیان اینکه  در جنگ شناختی ارزش های جامعه را هدف می گیرند و تغییر می دهند ، افزود: به عنوان نمونه جایگاه زن را به عنوان مادر و همسر تغییر می دهند تا ارزش های دیگری به زنان بدهند.

 سرهنگ داوودی بر لزوم توجه به  حاکمیت دین در همه عرصه های زندگی ،  شخصیت و خط فکری حضرت امام خمینی (ره) ، هویت ملی ،تکیه برتوان داخلی در حل مشکلات جمعیت و تکثیر نسل وخانواده  تاکید کرد و یادآورشد:نقش روحانیون ، نخبگان ، اساتید دانشگاه ومعلمان در جهاد تببین فوق العاده موثر است و حتی دبیران سمن های حوزه جوانان نیز می توانند در جهاد تبیین روشنگری ونقش داشته باشند.

 این کارشناس تاکید کرد: فضای مجازی در حال گستردگی است که باید آگاهی لازم را در این زمینه با توجه به وجود جنگ شناختی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز