۳۰امین سفر شهرستانی داوری برای افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۹۴۳۷
۳۰امین سفر شهرستانی داوری برای افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره
افشین داوری، سرپرست ورزش و جوانان خراسان رضوی در 30 امین سفر شهرستانی خود از پروژه‌های ورزش و جوانان فریمان بازدید و سه پروژه چمن مصنوعی را با حضور احسان قاضی زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی در این شهرستان افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین داوری از ابتدای حضور مجدد خود در خراسان رضوی، پنج شنبه‌ها را برای بازدید از شهرستان‌ها و روستاهای این استان اختصاص داده است؛ دراین بازدیدها علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، بررسی وضعیت ورزش و جوانان استان در اولویت بود.

در بازدید روز پنج شنبه 28 بهمن ماه از شهرستان فریمان، 3 پروژه چمن مصنوعی در فریمان، روستای سعدآباد و روستای تقی آباد با حضور احسان قاضی زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سید مهدی معلمی، امام جمعه فریمان افتتاح شد.

photo_2022-02-17_17-25-19

در حاشیه این بازدید نیز از خانواده‌های محترم شهدا و خیرین چمن مصنوعی تقدیر و تشکر شد.

photo_2022-02-17_17-26-45

در ادامه نیز از خانه کاراته، سالن کشتی و خانه جودو فریمان بازدید انجام شد؛ همچنین در بازدید از مجموعه ورزشی شهید سجودی فریمان ضمن بررسی چمن طبیعی این مجموعه از سالن چندمنظوره و سالن کشتی در دست احداث آن بازدید به عمل آمد.

photo_2022-02-17_17-26-41

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فریمان نیز با حضور داوری و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تشکر از زحمات عباسعلی صفایی، حمید اکبری به عنوان فرماندار جدید فریمان معرفی شد.

photo_2022-02-17_17-13-36

انتهای پیام/

خبرنگار: امیر مهدی مقیم یزدی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز