آزادی ۵۱ مادر نیازمند از زندان به برکت نام حضرت رضا(ع)

۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۹۷۶۵
آزادی ۵۱ مادر نیازمند از زندان به برکت نام حضرت رضا(ع)
با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران، ۵۱ مادر که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آزادی این مادران از ایام ولادت حضرت زینب(س) آغاز شد و تا سالروز وفات آن حضرت، تعداد آزادشدگان در این طرح به ۵۱ نفر رسید.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی درباره این طرح گفت: از میلاد تا رحلت حضرت زینب کبری(س) با عنایت حضرت رضا(ع) و به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و جمعی از خیران شرایط آزاد سازی ۵۱ مادر گرفتار زندانی فراهم شد.

از خراسان رضوی تا کرمانشاه و خوزستان

محمدحسین استادآقا اظهار کرد: این طرح در اقصی نقاط کشور اجرا شد و با مشارکت ستاد دیه کشور، مادران نیازمند زندانی شناسایی و اولویت‌بندی شدند. وی افزود: از ۵۱ زندانی آزاد شده، یک نفر در آذربایجان شرقی، دو نفر در البرز، یک نفر در ایلام، چهار نفر در خوزستان، یک نفر در خراسان شمالی، یک نفر در استان قم، سه نفر در کرمانشاه، یک نفر در یزد، یک نفر در تهران، ۲۲ نفر در استان فارس، سه نفر در آذربایجان غربی، یک نفر در خراسان رضوی، یک نفر در استان لرستان، دو نفر در کهگیلویه و بویراحمد، چهار نفر در استان گیلان و سه نفر در استان همدان بودند که همگی آزاد شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

راه‌های مشارکت عموم مردم در آزادسازی مادران معسر زندانی

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به استمرار اجرای این طرح،  به راه‌های مشارکت عموم مردم در این کار خیر اشاره کرد و گفت: خیران عزیز می‌توانند از چند طریق در این کار خدا پسندانه مشارکت کنند که یکی از آن‌ها واریز وجه نقد به شماره شبا IR030130100000000270173699 و شماره کارت 5894637000167996 بانک رفاه، به‌نام آستان قدس رضوی است.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۸* و انتخاب گزینه ۳ (آزادی مادران معسر) و یا از طریق سامانه نذورات رضوی به آدرس nazr.razavi.ir/pay در این کار خیر مشارکت کنند.

به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، عموم مردم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح، با شماره تلفن‌های 05137607721 و  05137607723 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز