دستگیری صیادان متخلف با مواد منفجره در پلدختر

۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۹۸۶۱
دستگیری صیادان متخلف  با مواد منفجره در پلدختر
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختراز دستگیری متخلفین صید ماهی با مواد منفجره، در این شهرستان خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری   برنا  از   لرستان  ؛   علی الشتری نژاد در این خصوص ، اظهار کرد: در پی گشت و کنترل و پایش حوزه های بینابینی شهرستانهای پلدختر و دره شهر، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این دو شهرستان موفق شدند متخلفین زیست محیطی که با مواد منفجره اقدام به صید غیر مجاز ماهی نموده بودند را دستگیر کنند.

او افزود: این متخلفین در فصل ممنوع و با ادوات غیرمجاز ( مواد منفجره) اقدام به صید ماهی  نموده بودند که از آن ها حدود دو کیلوگرم مواد منفجره، یک دستگاه کامل وسیله انفجار شامل بیست متر سیم برق و یک عدد باطری موتور سیکلت و تعداد 86 قطعه ماهی کشف و ضبط گردید.

 الشتری نژاد تصریح کرد: پرونده این متخلفین پس از تکمیل، جهت سیر قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و وسایل آنها تا خاتمه رسیدگی و صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر سازمان نگهداری می شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست  پلدختر گفت: با توجه به اینکه مجازات صید با مواد منفجره در قانون شکار و صید مشمول حبس از 91 روز تا سه سال یا جزای نقدی پیش بینی شده و همچنین شروع فصل ممنوعیت شکار و صید و آغاز فصل تخم ریزی آبزیان، انتظار می رود همگان به ممنوعیت‌های زمانی، مکانی، طرق و ادواتی شکار و صید توجه نموده تا ضمن حفظ محیط زیست، مشمول جرایم قانونی نشوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز