مشکل ۱۸ ساله اعضای تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب رفع شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۰۵۰۳
مشکل ۱۸ ساله اعضای تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب رفع شد
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: مشکل تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب که از ۱۸ سال گذشته قابل حل نبود، با ورود و پیگیری این ستاد، رفع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام دلریش در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی، اظهار داشت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی که جزو سیاست‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و به دنبال دریافت گزارشات مبنی بر وجود مشکلاتی در خصوص زمین‌های تعاونی مسکن نیروی انتظامی میاندوآب، ستاد امر به معروف آذربایجان‌غربی به صورت جدی وارد این موضوع شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و اسناد و مدارک موجود، ارائه سند و مجوز ساخت و ساز برای این زمین‌ها دارای منع قانونی نبوده و تنها دلیل طولانی شدن روند مشکلات نیز عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با همکاری ادارات مختلف از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، هیئت مدیره تعاونی نیروی انتظامی استان و شهرداری میاندوآب چند مورد جلسه تشکیل و مشکلات موجود طرح و پیشنهادات رفع این مشکلات نیز ارائه شد که با همت و همراهی دستگاه‌ها، خوشبختانه شاهد رفع موانع شدیم.

وی ادامه داد: به دنبال رفع مشکلات این تعاونی، حدود 331 خانوار از بلاتکلیفی درآمده و نسبت به ساخت و ساز و دریافت اسناد زمین‌های خود اقدام می‌کنند که این امر مصداق رفع موانع از تولید مسکن است.

دلریش ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگاه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: کاهش و حذف منکرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جزو وظایف ستاد است و نباید این فعالیت‌ها را منحصر در یک حوزه خاص کرد.

وی گفت: برای رسیدن به جامعه متعالی و دارای آرامش نیازمند این هستیم که در تمامی موضوعات مبتلابه امر به معروف و نهی از منکر کرده و با مطالبه‌گری درست از مسئولان نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز