زیویار : دستگاه های اجرایی استان خود را با خدمت رسانی به عتبات و اماکن متبرکه همسو کنند

۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۰۵۷۷
زیویار : دستگاه های اجرایی استان خود را با خدمت رسانی به عتبات و اماکن متبرکه همسو کنند
استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی استان چشم انداز اقدامات خود را با موضوع خدمت رسانی به عتبات و اماکن متبرکه همسو کنند.

به    گزارش    خبرگزاری   برنا   از  لرستان   ؛   فرهاد زیویار  در  جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ، اظهار کرد: فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کاملاً با رویکرد های دینی منطبق و راهی است برای وصل شدن به قرآن و عترت که در میان ما مسلمانان به یادگار گذاشته شده است . 

او افزود: قرآن کلام الهی است که اهل دین مبین اسلام باید ناطق این نعمت بزرگ باشند و برکات این کتاب آسمانی نباید نادیده گرفته شود . 

زیویار تصریح کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عتبات عالیات و سایر اماکن متبرکه حد و مرز نمی شناسد و این موضوع یکی از برکات این نظام است . 

استاندار لرستان بیان  کرد: بسیار مهم است دستگاه های اجرایی استان چشم انداز اقدامات خود را با موضوع خدمت رسانی به عتبات و اماکن متبرکه همسو کنند و از هر خدمتی که در توان دارند، مضایقه نکنند . 

زیویار عنوان  کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت به اماکن متبرکه استان قابل تقدیر می باشد و بسیار مهم است این قبیل خدمات با تلاش و جدیت بیشتر ادامه پیدا کند .‌‌

انتهای پیام

نظر شما