نماینده ولی فقیه در مازندران: مدیران صندلی‌های خود را مدیون خون شهدا هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۰۹۲۴
نماینده ولی فقیه در مازندران: مدیران صندلی‌های خود را مدیون خون شهدا هستند
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مدیران میز و صندلی خود را مدیون خون شهدا هستند، گفت: مدیران باید خود را خدمتگذار مردم بدانند و این که خیانت، ترک فعل و کم کاری عاقبت بخیری به همراه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین  «محمدباقر محمدی لائینی»  امروز(۲اسفند)در نشست با مدیران صنعت آب و برق استان مازندران با بیان اینکه در آستانه روز مبعث قرار داریم و این مناسبت مهم را گرامی می داریم، اظهار کرد: دغدغه های مدیران صنعت آب و برق استان در بحت تولید و مصرف شایسته تحسین است.

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به منویات رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی، افزود: رشد مصرف در کشور متاسفانه سریع تر از رشد تولید است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ الگوی مصرف درجامعه، گفت: زیرساخت های حوزه آب و برق با ید به گونه ای آماده سازی شود که از هدر رفت این انرژی ها جلوگیری به عمل آید.

حجت الاسلام محمدی لائینی به شمار مصرف کنندگان پر مصرف در کشور اشاره و بیان کرد: شناسایی افراد پرمصرف در بحث استفاده از رمز ارزها مورد توجه باشد چراکه از بیت المال برای تولید برق استفاده می شود اما به جای روشن شدن چراغ خانه مستضعفین که انقلاب وام دار آنهاست این مزارع رمز ارزها درحال توسعه هستند.

وی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش در صنعت آب و برق با هدف افزایش تولید داخل و کاهش مصرف مورد توجه باشد، ادامه داد: پروژه های نیمه تمام در حوزه صنعت آب و برق استان رسیدگی و تکمیل شوند تا از اتلاف سرمایه جلوگیری شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه نمی توان بحث وجود فساد در بازار را منکر شد، گفت: امید است مدیران پاکدست و دلسوز با مبارزه با رانت و فساد در راستای توسعه کشور گام بردارند.

وی با بیان اینکه مازندران با بودجه استانی به جمعیت کشوری خدمات ارائه می دهد، افزود: ۱۱درصد تردد کشور مرتبط با استان مازندران است و باید زمینه توسعه زیرساخت های پیشرفت استان در سطح ملی دیده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت در مازندران نیازمند مهارت است، گفت: مدیران باید در کنار تدبیر قدرت چانه زنی خود را بالا ببرند. و از هدر رفت نعمت های خدادادی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه به طور مثال ۸۸درصد مصرف آب به بخش کشاورزی اختصاص دارد، افزود: باید الگوسازی شود تا به صورت علمی کشاورزی به گونه ای انجام گیرد و آب به صورت بهینه مصرف شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: مدیران باید به گونه ای عمل کنند که از این امکانات محدود بهترین استفاده را ببرند.

وی به بیان اینکه امید است تابستان سال آینده با خاموشی مواجه نباشیم، اظهار کرد: رفتن به سمت پروژه های استفاده از آب های سطحی شایسته تحسین است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مازندران با ظرفیت آبی نباید از آب های زیر زمینی استفاده کند، بیان کرد: طرح استفاده از آب های سطحی برای مصرب آب شرب مورد توجه باشد.

وی با تاکید براینکه مدیران باید خود را خدمتگذار مردم بدانند، گفت: پشتوانه نظام مقس جمهوری اسلامی موشک های خیبر شکن و ناوشکن های اقیانوس پیما نیستند بلکه این ملت ایران اسلامی هستند که پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پایه های میز خدمت مدیران روی خون شهدا بنا شده، افزود: خیانت و ترک فعل و کم کاری عاقبت بخیری به همراه نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز