آیت الله لائینی : عملکرد برخی از مسئولان موجب دلسردی مردم می شود

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۱۵۸۹
آیت الله لائینی : عملکرد برخی از مسئولان موجب دلسردی مردم می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عملکرد و رفتار برخی مسئولان مانند اختلاس‌، سرقت، رشوه و دیگر جرائم موجب دلسردی مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در مراسم یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه سیدالشهدا ‌لشکر ویژه 25کربلا شمال کشور (مازندران گلستان ،گیلان) در سلمانشهر اظهار داشت: در دعاهای رجب از خداوند طلب خیر و نیکی و دفع بلا و شر را بخواهیم که وسیله این خواستن عبادت و توسل به دعاهای این ماه بابرکت است.

وی  با بیان اینکه شهادت نعمتی است که خیر دنیا وآخرت در آن قرار دارد افزود: باید تفکر کنیم که شهیدان چه کردند که خداوند نعمت شهادت را نصیب آنان کرد،در این زمینه  زندگینامه شهدا، جانبازان و آزادگان را مطالعه کنیم.

لائینی با تاکید بر لزوم حفظ و تداوم ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا افزود: شهدا برای عزت ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و امنیت و آرامش امروز را مرهون ایثار و فداکاری ایثارگران و شهدایی هستیم که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کردند و اکنون باید  فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های امروز انتقال یابد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عملکرد و رفتار برخی مسئولان مانند اختلاس‌، سرقت، رشوه و دیگر جرائم موجب دلسردی مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: اینها به جای خدمت خیانت می‌کنند کشور ما به روحیه و رفتار سردار سلیمانی‌ها نیازمند است که خدمت را به خاطر فرصت رها نکردند در نتیجه شهدا یاران واقعی انقلاب هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز