دغدغه فدراسیون المپیکی شدن ورزش کونگ فو است

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۰۵۶۹۳
دغدغه فدراسیون المپیکی  شدن  ورزش کونگ فو است
نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنر های رزمی گفت : المپیکی شدن ورزش کونگ فو از دغدغه های فدراسیون است .

به   گزارش    خبرگزاری   برنا  از   لرستان   ؛   جعفر قدرتی  روز شنبه در مجمع انتخاباتی  هیات کونگ فو وهنر های رزمی لرستان ، اظهار کرد:   ورزش  کونگ فو رقیب نمی خواهد و رقیب های آن باید رشته های دیگر باشد .

 او با بیان اینکه فدراسیون کونگ فو دغدغه های خودش را دارد  ، افزود:  دغدغه فدراسیون کونگ فو وهنر های رزمی ،  المپیکی  شدن  ورزش کونگ فو بوده   و کلیه مکاتبات ما برای جهانی شدن و المپیکی شدن این رشته ورزشی  است .

 قدرتی  با اشاره به نقش ریاست فدراسیون  کونگ فو در پیشرفت  این ورزش نیز  تصریح کرد: دکتر حیدری رییس فدراسیون کونگ فو وهنر های رزمی ایران   از کودکی در این رشته ورزشی بوده   و به عنوان سکاندار این فدراسیون در رشته کونگ فو تخصص دارند لذا  در تمام تماس ها بحث بر سر المپیکی شدن این رشته است .

نایب رییس هیات کونگ فو و هنر های رزمی  با تاکید بر اینکه هیات کونگ فو  لرستان تقویت کمیته ها  را مد نظر قرار دهد، عنوان کرد:  کمیته های آموزش ، استعداد یابی،  پیشکسوتان و... از قبل هم وجود داشته اند ولی  هیات جدید باید آنها را تقویت کند.

 او به نقش میزبانی ها برای توسعه کونگ فو در استان ها نیز اشاره کرد و گفت: میزبانی جز رنکینگ هیات های  استانی محسوب می شود و هیات کونگ فو  لرستان باتوجه به بحث شرایط اقلیمی ، طبیعی  و سیاحتی که این استان  دارد باید این موضوع را برای پیشرفت کونگ فو در نظر بگیرد.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز