البرز به قطب دوومیدانی کشور در رده پایه تبدیل شده است

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۶۰۷۰
البرز به قطب دوومیدانی کشور در رده پایه تبدیل شده است
مجمع سالیانه هیئت دو ومیدانی استان البرز در حالی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که دبیر فدراسیون، البرز را قطب دوومیدانی کشور در رده پایه عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مجمع صبح امروز یکشنبه با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، خزایی رئیس هیئت دو ومیدانی استان و اعضای مجمع هیئت انجام گرفت.

در این نشست تقویم، برنامه ها و همچنین عملکرد مالی هیئت بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که دو ومیدانی جزو هیئت های فعال و موفق استان در سال گذشته بوده است، گفت: نتایج موفق و عملکرد درخشان ورزشکاران استان در میادین ورزشی این رشته نشان دهنده پتانسیل بالای دو ومیدانی در البرز است.

وی افزود: در رشته ای مانند دو ومیدانی که مادر رشته ها معروف است، بحث استعدادیابی بسیار مهم بوده و باید در دستور کار هیئت قرار گیرد.

در ادامه رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی نیز با تمجید از عملکرد هیئت البرز گفت: استان البرز در رده های سنی پایه به یک قطب در دوومیدانی کشور تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: هیئت دو و میدانی البرز در شاخص هایی همچون آموزش، همگانی کردن رشته و ... بسیار عملکرد خوبی داشته و در ارزیابی های فدراسیون در رده استان های برتر کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز