استاندار مازندران: دولت سیزدهم براساس عدالت محوری گام برمی دارد / هر سازمان، با نیروهای جوان، باانگیزه و خلاق رشد می کند

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۶۹۰۵
استاندار مازندران: دولت سیزدهم براساس عدالت محوری گام برمی دارد / هر سازمان، با نیروهای جوان، باانگیزه و خلاق رشد می کند
سید محمود حسینی پور، با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، یادآور شد: نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز، جوان، خلاق و وفادار به مجموعه سازمانی خودش باشد آن سازمان رشد می کند و به درجات عالی می رسد. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن گرامیداشت سالروز ولادت خجسته حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با عنوان اینکه اعیاد شعبانیه مومنین را بسمت ماه رمضان هدایت می کند و با سروری که در ماه شعبان برای مومنین ایجاد می شود آماده ورود به ماه رمضان می شوند، خاطرنشان کرد :معاونت توسعه منابع، پشتیبان اصلی معاونت های دیگر است و هر نهاد و دستگاه اداری هنگامی موفق می شود که پشتیبان قوی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروزه معیاری را اگر بخواهیم برای موفقیت یک سازمان اداری موفق در نظر بگیریم مجموعه پشتیبانی و نیروی انسانی آن سازمان را می بایست مورد مطالعه دقیق قرار بدهیم.

وی با اشاره به این که عملکرد دولت در استان هم از نگاه مردم و هم از منظر سازمانی باید ارزیابی دقیق شود، افزود: این آسیب شناسی حتما باید انجام شود تا ببینیم تراز دستگاه های اجرایی استان مازندران چقدر است و تا دستیابی به قله چه میزان فاصله داریم و چه اقداماتی را باید انجام بدهیم.

سید محمود حسینی پور، با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، یادآور شد: نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز و وفادار به مجموعه سازمانی خودش باشد آن سازمان رشد می کند و به درجات عالی می رسد.

وی گفت: ستاد استانداری باید در سایه برنامه، انگیزه بالا و فعال عمل کند و از ظرفیت های سازمانی حداکثر بهره را ببرد.

استاندار با اشاره به اینکه دولت سیزدهم براساس عدالت محوری گام‌ های مدیریتی را برمی دارد و توانمندسازی مدیران استانداری و استفاده از جوانان انقلابی و توانمند از سیاست های اصلی ما محسوب می شود، تاکید کرد : اگر سازمانی در مدار راهبرد قرار گیرد و راهبرد در آن حاکم گردد تمامی نیروها در مدار راهبرد قرار می گیرند. تحول در استانداری باید از معاونت توسعه مدیریت و منابع آغاز شود.

در این مراسم؛ با حضور استاندار، امید محبی، به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران معرفی و از تلاش های رقیه صفری، با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز