صدور بیش از ۱۲۴ هزار حواله الکترونیک کود شیمیایی در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۷۷۴۴
صدور بیش از ۱۲۴ هزار حواله الکترونیک کود شیمیایی در آذربایجان‌غربی
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی از صدور ۱۲۴ هزار و ۶۹۹ حواله الکترونیک به کشاورزان در سامانه پایش و کنترل مواد کودی و سامانه حمل و نقل و توزیع نهاده‌های کشاورزی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا قربانی اظهارکرد: آموزش عملی به صورت حضور میدانی ،عملی و مجازی در تمام استان آذربایجان غربی توسط گروه آموزشی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای کارگزاران همچنان ادامه دارد.

قربانی تصریح کرد: برای تسهیل در فرآیند توزیع کودهای شیمیایی یارانه‌دار و حذف واسطه‌ها، حواله‌های فیزیکی کود، حذف و صدور حواله الکترونیکی در سامانه پایش کودی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شفاف سازی در آمار و اطلاعات کشاورزی اهمیت ویژه ای دارد و صدور حواله الکترونیک در سامانه پایش مواد کودی و رصد توزیع نهاده ها از الزامات قانونی برای جهاد کشاورزی است و به عنوان یک سامانه جامع، قابلیت اجرایی دارد.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی، از تامین و توزیع ۶۸ هزار و ۱۲۶ تن انواع کود شیمیایی در سراسر استان  از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد و گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۷۲ تن انواع شیمیایی یارانه دار مورد نیاز کشت بهاره استان اعم ازازته، فسفاته و پتاسه به میزان کافی جهت رفع نیاز گیاهان ذخیره شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.‌

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز