تداوم خدمت رسانی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۰۷۷۶۲
تداوم خدمت رسانی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سلماس از تداوم خدمت رسانی در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس با انجام پروژه های متعدد راهداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سلماس گفت: در راستای حفظ رسالت و وظیفه این اداره برای ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس، پروژه های مختلف راهداری بصورت امانی و پیمانی در طول سال جاری انجام شده است.

 وی از تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه ها به طول ۲۵۸ کیلومتر و پاکسازی و تسطیح حریم به طول ۲۲۹ کیلومتر در طول محور های مواصلاتی شهرستان سلماس به عنوان گوشه ای از اقدامات انجام گرفته راهداری توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون یاد کرد.

 اصغری گفت: در این مدت ۲۸۵ عدد تابلو و علائم در جاده های این شهرستان نصب و ۳۸۸ عدد تابلو و علائم نیز جمع آوری، بازسازی و ترمیم شد.

 وی از نصب ۲۰۵ قطعه گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۳۴۷ قطعه گاردریل دیگر، نصب حدود ۳۸۵ عدد نیوجرسی بتنی و مفصلی، ایجاد ۱۲ مورد سرعت کاه، تعمیر و نصب ۶۷ عدد چراغ های هشدار چشمک زن،  تنقیه ۴۰ مورد پل و تعمیر ۷۳۵ عدد چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق به عنوان سایر اقدامات مهم ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان سلماس در طول سال جاری اشاره کرد.

 اصغری اظهار داشت: گشت های تلفیقی با پلیس راه در جهت بازرسی و نظارت بر ایمن سازی جاده های شهرستان دارای اهمیت زیادی بوده که بر این اساس ۱۹۰ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه در سال جاری توسط این اداره انجام گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز