آیت الله محمدی لائینی در دیدار با جوانان استان : میدان ندادن به جوانان خیانت است

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۹۰۸۱
آیت الله محمدی لائینی در دیدار با جوانان استان : میدان ندادن به جوانان خیانت است
به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوانان، نمایندگان تشکل های مختلف جوانان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، صبح امروز و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ، ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران بهمراه نمایندگان جوانان استان در قالب های تشکل های مردم نهاد، هیات های اندیشه ورز و گروه های جهادی با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

آیت الله محمدی لائینی در نشست با جوانان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت : از زحمات آقایان رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و ییلاقی معاون جوانان بدلیل تلاش در این حوزه تشکر و قدردانی دارم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود؛ اعتماد به جوانان در دین ما بوده و برخی از امامان ما نیز در سنین پایین به امامت رسیده اند و این با خود پیام دارد. جوانان سالم و پاک هستند و بسصیاری از صفت های بد در وجودشان نیست . آرمان خواه و آرمان گرا هستند و نقد و دوستی شان صادقانه است.
 
ایشان در ادامه بیان داشتند؛ وظیفه مسئولان ما میدان دادن به جوانان است و میدان ندادن به جوانان خیانت است. چراکه اینان سرشار از نبوغ و آینده ساز هستند و در شرایط کرونایی همت و ریسک پذیری خود را برای سلامت جامعه به اثبات رساندند. اما اینگونه نباشد که فقط در زمان بحران و مشکلات به سراغ جوانان برویم و باید در توزیع فرصت ها هم به جوانان توجه شود.
 
وی با تاکید بر شایسته سالاری در جامعه گفت : دشمنان در پی آن هستند که حس اعتماد به نفس و ما می توانیم را از جوانان ما بگیرند و از اینرو هرچقدر به نوجوانان و جوانان توجه شود ، آینده مملکت تضمین خواهد شد.
 
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛ همین جوانان بودند که دفاع مقدس را پیش بردند و اما اکنون برخی ها در داخل همراه با دشمنان در پی نا امید کردن جوانان هستند و باید با جهاد تبیین روشنگری کنیم تا اعتمادبه نفس و روحیه خودباوری در جوانان و نوجوان زنده نگه داشته شود.
 
امید آفرینی و آگاهی بخشی جوانان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است
 
دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان  نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان اظهار داشت؛ 25 دستگاه و نهاد عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند که به مناسبت هفته جوان بیش از هزار برنامه تدارک دیده اند و 200 برنامه نیز در استان شاخص خواهد بود.
وی گفت : جهاد تبیین یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای آگاهی بخشی و امیدآفرینی جوانان است و باید در این مقوله از ظرفیت جوانان، فضای مجازی و رسانه ملی بصورت ویژه استفاده گردد.
رنگرز تاکید کرد؛ برای اینکه ما می توانیم و امید به آینده انقلاب در نزد جوانان زنده بماند، برنامه ریزی و دقت نظر داریم و وقتی جوانان ما با دستان خالی اینگونه در موضوعات مختلف افتخارآفرینی می کنند ، یعنی دشمن در برنامه ریزی ها خود ناکام بوده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه افزود؛ در شرایط فعلی شاهد شکاف بین نسلی در مدیریت هستیم که مسئولان باید برای کادر سازی و پرورش مدیران جوان توجه ویژه به این موضوع مهم داشته باشند.
 
دکتر محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این دیدار ضمن تشکر از نگاه ویژه آیت الله لائینی به حوزه جوانان گفت : خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم فراتر از مجامع و سمن ها و در جهت فعالیت و دیده شدن هرچه بیشتر گروه های جهادی جوانان است که این خود باعث بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت های جوانان استان می شود
 
همچنین در ادامه این دیدار سینا هدایت رئیس مجمع جوانان استان به بیان مشکلات و دغدغه حوزه جوانان در محضر نماینده ولی فقیه در استان پرداخت .
 
نمایندگان قرارگاه جهادی بقیه الله و جمعی از نمایندگان سمن های استان مازندران از دیگر افرادی بودند که به بیان نظرات و دیدگاه های خود در محضر آیت الله لائینی پرداختند .
 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز